کمبودی در بیمارستان‌های استان سمنان وجود ندارد

حبیب‌الله خجسته‌پورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در اوایل سال جاری و در فروردین‌ماه امسال، با تأیید رئیس‌جمهوری، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در جهت کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کشور و استان سمنان آغاز شد و این طرح در روزهای بعد، با فاصله‌گذاری هوشمند و برنامه‌های دیگر ادامه یافت.

وی بیان کرد: دو اقدام عمده کنترل ورودی به شهرهای مراکز شهرستان‌های استان سمنان و مدیریت تعطیلی اصناف در دوران همه‌گیری ویروس کرونا در فروردین‌ماه اجرایی شد.
طرح فاصله‌گذاری هوشمند که این روزها اجرا می‌شود، یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشت.

خجسته‌پور با قدردانی از خیران هم‌استانی که در دوران شیوع بیماری کرونا نشان دادند مردمی سخاوتمند و استانی پیشتاز در امور خیر هستند، گفت: اعتباراتی به‌صورت متمرکز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان اختصاص داده شده است؛ اما ورود خیران برای کمک به مراکز درمانی، بهداشتی و بیمارستان‌ها بسیار مایه افتخار بود.

وی گفت: هم‌اکنون در بیمارستان‌ها در حد کافی وسایل و ملزومات بهداشتی و درمانی وجود دارد و کمبودی نداریم.

نمایندگان فعلی و منتخب از داخل و خارج از کشور نیز تجهیزاتی را تأمین و به بیمارستان‌ها ارسال کردند که این امر نیز مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

خجسته‌پور با قدردانی از اقدام بسیج و سپاه در تأمین بخشی از تجهیزات مصرفی و موردنیاز مردم و بیمارستان‌ها تأکید کرد: کمبودی در این زمینه وجود ندارد و فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.