گازرسانی به ۴ روستای استان سمنان

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به پروژه‌های گازرسانی به روستاهای این استان گفت: همزمان با هفته دولت مشعل گازرسانی به ۴ روستای استان سمنان روشن شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا شریفی نژاد عصر امروز در آئین افتتاح گازرسانی به روستای فولاد محله مهدی‌شهر اظهار داشت: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم استان یکی از اولویت های این شرکت است و در این راستا تا دهه فجر طرح‌های متعدد گازرسانی به روستاهای این استان اجرایی می شود.

وی با اشاره به گازرسانی به برخی روستاهای بیارجمند گفت: روستاهای غزازان، خانخودی و دستجرد بیارجمند همزمان با هفته دولت از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به پروژه گازرسانی به این روستاها گفت: در این پروژه ۳۵ کیلومتر شبکه داخلی و ۱۷ کیلومتر خط تغذیه اجرا شده است.

شریفی نژاد با بیان اینکه عملیات گازرسانی به ۵ روستای یزدو، گیور، دزیان، قلعه احمد و قلعه بالا نیز در دستور کار است گفت: گازرسانی در شهرها و روستاهای استان سمنان به صورت متوازن در حال انجام است.

مردم روستای فولاد محله مهدی‌شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای فولادمحله مهدیشهر خبر داد و گفت: مردم روستای فولاد محله مهدیشهر نیز همزمان با هفته دولت از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

شریفی نژاد با بیان اینکه اجرای این عملیات سه سال به طول انجامیده است افزود: مردم روستای فولاد محله می‌توانند در روزهای آینده برای دریافت اشتراک گاز به شرکت گاز مهدیشهر مراجعه کنند.