‌اپلیکیشن فعالان اقتصادی در سمنان راه‌اندازی می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با تأکید بر لزوم رفع موانع فعالان اقتصادی در استان گفت: اپلیکیشن فعالان اقتصادی در سمنان راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای در نشستی با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی سمنان اظهار داشت: با توجه به خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه ایران در شرایط اقتصادی بدی قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات فعالان اقتصادی در استان سمنان خاطرنشان کرد: اپلیکیشن مرتبط با سامانه رصد مشکلات فعالان اقتصادی در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان بیان کرد: احصای وضعیت فعالان اقتصادی و ارائه راهبردهای عملیاتی در راستای برون‌رفت از مشکلات فعالان اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سامانه آنلاین پایش مشکلات فعالان اقتصادی استان سمنان نیز فعال‌شده است تأکید کرد: ارتباط این سامانه با اپلیکیشن فعالان اقتصادی بستر لازم برای دریافت اطلاعات این قشر در قالب صوت و متن را فراهم می‌کند.

جمعه‌ای تسهیل در امور اقتصادی را در اولویت نخست برای بهبود وضعیت تولید و اشتغال استان برشمرد و گفت: فعالان اقتصادی می‌توانند با تبیین مشکلات و موانع موجود در این راستا پیشگیری کنند و با همکاری و مشارکت مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم را در راستای رفع موانع موجود انجام دهند.

رئیس کمسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان سمنان نیز در این نشست یکی از مهم‌ترین چالش‌های واحدهای تولیدی را قطعی برق اعلام کرد و اظهار داشت: قطعی برق به مدت دو ساعت خسارت‌های جبران‌ناپذیری به واحدهای تولیدی و صنعتی استان وارد می‌کند.مهدی حداد با تأکید بر اینکه قطعی برق خط تولید استان را برای دقایقی متوقف می‌کند تصریح کرد: شرکت برق باید برای بهبود این وضعیت و کاهش خسارت‌های ناشی از آن‌یک برنامه دقیق به واحدهای تولیدی ارائه کند.

وی با بیان اینکه این برنامه باید به‌صورت هفتگی اعلام شود یادآور شد: با تحقق این امر مدیران شرکت‌های صنعتی می‌توانند تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت‌های ناشی از قطعی برق اقدام کنند.