اعزام ۶ ورزشکار سمنانی به مسابقات آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از تشکیل ستاد مسابقات آسیایی جاکارتا در این استان خبر داد و گفت: ۶ ورزشکار استان سمنان به مسابقات آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا اعزام می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، فرزاد فتاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل ستاد مسابقات آسیایی جاکارتا در سمنان خبر داد و اظهار داشت: این ستاد با هدف اطلاع‌رسانی به ورزشکاران اعزامی به این مسابقات تشکیل شد و در جلسات این ستاد نیز مقرر شد تا از ورزشکاران در زمان برگزاری اردو حمایت‌های لازم صورت گیرد.

وی گفت: از استان سمنان ورزشکارانی در رشته‌های جودو، تیراندازی، دو میدانی معلولان و رشته رزمی پنچاک سیلات حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: اکبر کیانیان در رشته رزمی پنچاک سیلات، زهرا برناکی در رشته دو میدانی معلولان، دنیا آقایی در رشته جودو، امیر سیاوش ذوالفقاریان در رشته تیراندازی، محمد دوست به عنوان داور مسابقات بسکتبال و اسفندیار صفایی به عنوان سرمربی تیم ملی هاکی در کاروان ورزشی ایران به مسابقات آسیایی جاکارتا حضور دارند.

فتاحی با اشاره به زمان این دوره بازی‌ها گفت: بازی‌های آسیایی جاکارتا از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور برگزار می‌شود.

وی از تشکیل ستاد مسابقات آسیایی جاکارتا نیز در سمنان خبر داد و گفت: این ستاد با هدف اطلاع‌رسانی به ورزشکاران اعزامی به این مسابقات تشکیل شد و در جلسات این ستاد نیز مقرر شد تا از ورزشکاران در زمان برگزاری اردو حمایت‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش تسنیم جمهوری اسلامی ایران با ۳۶۹ ورزشکار در ۳۴ رشته در هجدهمین دوره مسابقات آسیایی جاکارتا حضور دارد.