برترین‌های مسابقات تنیس کشور در سمنان معرفی شدند

مدیرکل استان سمنان ورزش و جوانان از پایان مسابقات تنیس پسران کشور در سمنان خبر داد و گفت: برترین‌های مسابقات تنیس کشور در سمنان معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، فرزاد فتاحی در حاشیه اختتامیه مسابقات تنیس کشور به میزبانی استان سمنان اظهار داشت: این مسابقات در سه رده سنی ویژه پسران نوجوان کشور در زمین تنیس ورزشگاه تختی سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ بازیکن تنیس از سراسر کشور در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۱۶ استان مختلف از سراسر ایران برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: تنیس‌بازان از استان‌های سمنان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، خراسان رضوی، ایلام، فارس، کرمان، کرمانشاه، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، خوزستان و مازندران حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه رده سنی کمتر از ۱۴، کمتر از ۱۲ سال و کمتر از ۱۰ سال برگزار شد خاطرنشان کرد: در رده کمتر از ۱۴ سال آرتین نظری از تهران مقام نخست و مبین اکبرپور از مازندران مقام دوم را کسب کردند.

فتاحی با اشاره به کسب مقام مشترک سوم از سوی امیرعلی بی‌طرف و صدرا وزیری از استان قم تصریح کرد: در رده سنی زیر ۱۲ سال آرتین نظری از تهران قهرمان این دوره از مسابقات شد.

وی ابراز داشت: سام پازوکی از مازندران مقام دوم و آرین خاوری از تهران و نیک یوسفیان از کرمانشاه نیز مقام سوم را به‌صورت مشترک به خود اختصاص دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اعلام کرد: مانی ملأ عسگری از تهران مقام اول، رادیو فهیمی از البرز مقام دوم، آیریک عابدین زاده از تهران و مانی کاردان از مازندران مقام سوم مشترک را در مسابقات تنیس زیر ۱۰ سال به خود اختصاص دادند.